t-shirts

igår så satt jag och tittade på caliroots.com och junkyard.se efter ett par snygga t-shirtar till sommarn. 
hitta en del snygga. jag gillar ju lite av baggystil och det skulle vara snyggt till ett par jeans shorts, eller ett par jeans.. så skulle sitta fint med några sånna till i sommar dårå.
lägger ut en del bilder på vissa som jag tyckte var snyggast.
puss

   

   

  

det här var en del av dem, och jag vet att visa är kill t-shirtar men det är såhär jag tycker att killar har mycket snyggare t-shirtar än tjejer. och man hittar bättre färger m.m och jag vill att dem ska vara färgstarka även fast alla dem här är svart vita, men det är själva trycket jag syftar på. så får se om det blir någon av desa till sommarn om jag inte hittar någon som verkligen klickar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0