tisdag 16/3

sitter i skolan just nu och har datakunskap och det suger verkligen balle! så tråkigt och ännu tråkigare blir det med en trög lärare! gud så jag hatar honom..  + så har vi prov i exel på torsdag! slutar 14:35... :(
efter skolan så åker jag, josefin och sofia och tränar igen, så himla skönt. och vi slipper  tjejgruppen. men det är ju själva som valt att går där. men skönt att slippa det nångång iaf.
idag på idrotten så hade vi yo-yo test, och det gick rätt så bra, och äckligt var det när sanna höll på att tappa andan och fick ingen luft, fick hålla runt henne och försöka få ut henne i friska luften men hon höll på att ramla ihop i min famn, och jag fick lyfta upp henne igen, och hjälpa henne ut. ta med en stol och hålla upp hennes armar,  och när hon försökte få luft så andades hon jätte högt.. läskigt!! nej nu ska jag börja jobba och hänga med på lektionen.  hörs sen!

har ingen aning om vad som händer ikväll efter gymmet. men det får vi se då.
nu ska jag börja jobba, hörs senare!
puss

updt: yeeey, fick sluta nu en hel timme före vad vi egentligen skulle slutar, alltså 13:25.  vad snäll andööööörs var idag så.  nu blir det gym för hela slanten. thjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0