tjalalal

imorse så kom min eveline in och väkte mig 09:30,  för så smart som jag var så lovade jag henne igår att följa med henne på hennes dans idag så var bara att gå upp och klä på sig. dansen började 10:00 så jag fick verkligen skynda mig, dom var redan påklädd och allt så a. sprang ut till bilen och såklart så var det is, så skrapa fort som fan och åkte. efter evelines dans så gick vi på stan ett tag, jag hitta en grej  till andreas som han ska få när han fyller, haha ute i god tid oja! han fyller ju liksom 15 maj. hhah men det blir såklart fler presenter!
vi käka på donken och sådär med, min frukost. inte bra inte bra.  och sedan tog vi en tur hem till syster madeleine också så gick jag ut med agnes, (systers hund) en sväng. och sedan åkte vi hem så nu sitter jag här efter att ha busat med andreas en stund, hih han gick nyss till läkerol och skulle kolla på ankarcupen, 94, eller vad  det var med thomas iaf.. :)  när matchen är slut så åker vi till ikea och tittar om det är öppet vill säga. och sedan åker vi ut till oslättfors och sover hos thomas. har inte sovit där sen andreas och hans mamma flyttade till strömsbro, och har knappt varit där heller.. så ses imorgon på bloggen eller så för tror jag inte bloggar något hos thomas, för vi ska fixa inne på andreas rum där och få iordning det även fast vi inte sover där eller är där något,
men i sommar så kommer vi nog vara här ute! haft mycket sköna sommardagar där ute!

hann inte blogga något igår, eller snarare ingen lust till att sitta vid datorn! igår så klev jag och andreas ur sängen vid 3?! aja, det är ju lov! hah, vid 4 gick vi med min lillasyster till hennes innebandyträning. höll på i en timme så kom hem efter 5, och då var robin och rebecka här så satt och prata lite och så med med dom ett tag. sedan åkte dom med mamma ner på stan för mamam skulle köpa mat till oss, blev chinamat, mums.  själv tog jag friterad kyckling och andreas biff med bambuskott(?) hah, och gott var det! robin och rebecka följde tydligen med mamma och rickard tillbaka och hade köpt mat dom med så vi satt i köket alla tillsammans och åt. robin hade bett om nå starka grejer, så hade han fått 3 st små chiligrejer, och rickard åt en hel, robin en halv simon en snutt och andreas en tredjedel och tror ni det brann i munnen på dom då eller? hahaha. fy vad roligt det var, robin höll nästan på att hosta upp blod, och näsorna bara rann på dom! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0