same shit but a different day

just nu sitter jag i skolan och har rit- och kartläsning. har gjort 7 uppgifter med hundra frågor känns det som.. blir helt hjärntvättad av dettta. fy! och det är inte skit kul heller. men får skriva på dator som sakt iaf. mycket bra!haha, så när man tröttnar så är det bara att göra något annat, surfa runt och så. nu tänker jag dock inte fortsätta med nå mer frågor och uppgifter, har rast nu i 20 min och när putte är tillbaka så ska vi börja rita upp ritningar och sådär. får se hur det går :)

efter skolan så ska jag gå till driver, boka kurs för att få övningsköra. skulle egentligen varit på en kurs i oktober förra året, men så blev det inte, och jag har dragit ut på tiden så här länge så nu måste jag bara gå dit och fixa en tid!  senare under dagen så kanske jag skulle hitta på något med mina storesystrar, johanna och madeleine.
men får se om det blir att ta en fika eller glutta i några affärer.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0