17/5 - 2010

sitter nu i mitt rum och kollar på hockey vm med andreas, Tjeckien-Lettland.. inte så intressant men finns inte så mycket annat att titta på.. och idag så har jag inte alls gjort så mycket heller, var i skolan mellan 09:35 - 12:50 tittade på film mesta delen av skoltiden. sen så tog jag bussen hem med andreas för att han skulle tatuera sig, and he did! han skrev "hirsch" på under armen, hirsch = hans efternamn för er som inte viste :) så satt med han då, tog ca 45 min bara.

efter allt de så har vi ätit mat, gått och köpt glass, 3 paket  faktiskt HAHA! sen så har vi bara varit hemma.. imorgon så har vi origentering på idrotten och då ska vi vara i hemlingby och jag verkligen orkar inte med det, för jag suger på origentering.. men men vi får se hur det slutar, om jag är vilse eller ej, hihi

nu ska jag jag stänga ner här och lägga mig brevid andreas i sängen och fortsätta att titta på tv, vi hörs imorgon!
puss

föresten så fyller min pappa år idag, så grattis till honom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0