ändrade planer

blir ingen fotboll här i sätra, jag åker istället hem till andreas och hjälper honom att säta upp deras nya platt-tv!  så kanske de blir fotboll på testebo ist? vifår se! :)

just nu så är jag hemma med mina småsystrar, mamma skulle åka och hämta ut lite paket ifrån posten, bland annat simons studentskylt och hans mössa m.m. så skulle hon åka och köpa gymkort till mig.. så nästa vecka så drar jag igång med träningen. tänker försöka träna minst 2gånger veckan under sommarlovet. och får se vilka dagar som passar bäst då. 

skriver mer hemmifrån andreas, kanske sover kvar där.. kanske lägger in bilder och sådär på mina kläder + skor. föresten så köpte jag två par nya skor förra veckan, tygskor 99:- st, billigt shit men dom är as sköna och jag gillar dem skarpt. kommer ifrån skohuset.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0