datakunskap

har just nu datakunskap, har precis börjat.. men kommer strax att få gå ändå för att jag är klar med allt. min lärare ska bara pricka av mig och sedan får jag gå, tänkte  bara skriva här, blir väl ett kort inlägg kanske..

igår så var jag ju på stan på tjejkvällen med josefin och johanna + johannas friends.. jag hittade min skolavslutnings outfit (klänning och ett par högklackade skor, as snygga!) och en jacka.  kanske komemr bilder sen och handlade man över 300:- på en och samma butik så fick man en kryssning för 2.4 pers, så de kanske jag, andreas, simon och josefin åker på! kommer bli prima, ap kul faktiskt! hihi

nej nu ska jag logga ut och stänga ner, ska möta mami sen för att köpa ett gymkort.. så jag kan böja gymma. kommer bli prima det också, så kanske redan ikväll åker ner och tränar, vare sig de är fredag eller inte.. haha!
hörs senare! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0