when i look at you

har precis ätit kovstroganoff med makaroner med familjen.. och nu sitter jag här :) ska strax börja plugga lite.. får se hur det går ska göra arbetsmiljöprovet imorgon, skule egentligen göra det förra veckan men blev inte så.. så gör det imorgon. ¨

idag så var jag kvar på skolan till halv5? haha, slutade ungefär halv 3.  stannade kvar och gjorde en form åt min syster som hon sen ska gjuta i :) men började inte hålla på med det förens halv 4, sprang runt och leta material och skruvar och skruvdaragare över allt.. tillslut så hitta jag och josefin en lärarare som kunde hjälpa oss. tur de!

imorgon så åker andreas på bustercup, så då har jag ingen att pussas med :( hih..  men ska ju på bio imorgon med sofia! sen så blir nog hela helgen lyckad.. och fyller år på söndag, glöm inte bort det! hah


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är så kung på att skruva, spika och får allt rakt :D

2010-05-11 @ 16:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0