today

imorse när jag vakna första gången vid halv 7 så käbppte jag på tv'n till hockeyn och titta vad det stod och då stod det 2-0 till slovakien(?) och sedan somna jag om och när jag vakna igen så  stod det 2-2 mellan sverige och dem. men sedan så blev det 4-3 till slovakien, så jävla dåligt sverige!
nej men tog 8  bussen till skolan,  hade mentorstid, karaktär, datakunskap, lunch och sedan karaktär igen..
vi slutade 13:40 så då tog jag och tjejerna bussen ner på stan, och gick hem till sofia, hon skulle hämta träningskläder och sådär, för vi skulle dra till korpen och gyma. vi är sisådär 6 tjejer som gymmar tillsammans.
jag kom sen hem runt 6 och då åt jag middag med familjen. sen så ha jag målat och fixat mina naglar en del. och på mina små systrar med..

imorgon så slutar jag 13:00, på kvällen så ska jag till andreas med en del folk. ska bara sitta hemma och chilla hela kvällen tror jag. ganska nice det med!
ne nu ska jag inte skriva mer, hörs imrogon eller något.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0