hallooj

gick runt på stan i ca en timme.. eller stod och vänta på simon och josefin 25 min innan,  dom skulle möta mig men dom kom aldrig, hm.. så då gick jag runt och kika efter dem i ca en timme, men hitta inte dom nånstans.. och min mobil var helt död så kunde inte få tag på dom heller.. så ja, jag cykla hem så visade de sig att dom satt på donken, och dom hade skicka sms och grejer att dom var där..  :D haaha, värdelöst. för vem går och letar på donken t.ex? hah

väl hemma så bestämde jag mig för att tatuera mig, min låtsas pappa är ju tatuerare och han var ledig då så då klämde han in mig, så nu har jag gjort min 3:e tatuering! :D:D hihii,  happpy.  skrev texten på skuldran som jag snacka om förr.. men har ingen bild på den ännu, men fixar de sen och slänger in! kan lägga in på de andra två samtidigt då, för dom har jag ju aldrig visat.  men de står iaf: "it's the little things that makes life big" exakt samma som i min header.  jag hade tittat ut den texten för längesen,  och jag gillade den! så nu sitter den  där den sitter :D i'm so happpy! 

just nu så är jag med min pojkvän andreas ♥ men han tittar på fotboll just nu, och de intreserar inte mig så värst mycket, eller jag tycker det är roligt att spela själv men inte att titta på så mycket. aja. vi hörs imorgon eller så. puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

såååå grymt snygg tatuering! kan du inte lägga upp en bild på den? ;)

2010-06-24 @ 12:33:37
URL: http://josssey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0