fyllde år igår

som sagt.. och jag hade en helt underbar födelsedag som firades av släkt och vänner! fick det jag ville ha,ipod nano, skidor (fast dom köpte jag när jag var i sälen) men det var en present ifrån mami och syster.. fick presentkort, pengar, kläder m.m!  och bästa älskling kom hem ifrån mora igår! och jag var hur glad som helst när han kom! ♥

i lördags så var jag ju med sofia på kvällen/natten. vi var ute på stan och rände, var på crousingen och titta lite på bilar, träffa folk och hade det trevligt! gick runt ett bra tag kan jag säga, några timmar alltså! men det var värt det..
 
inatt så sov min underbaring hos mig, gosigos! ♥♥♥
var i skolan idag mellan 09:35 - 12:00, var till p7 och hämte ett mattehäfte efter som vi ska göra tills imorgon, har de i läxa! för vi har ju nationella i matte på onsdag.. så våran lärare skulle se hur mycket vi kunde.. :) efter skolan och de så åkte jag och andreas ner på stan och trossa runt i flera timmar, andreas köpte en present till mig som jag valde själv en tröja blev de och ett skydd till min nya ipod, hihi!  och så köpte jag en jacka som han ska få i present fast han fick den idag, + så har jag en till present här hemma som han får på lördag då han fyller. och då blir det parteey, i hope!

strax så ska jag äta med familjen och sedan tar jag bussen hem till andreas och sover över. kanske ska kika på hans match som börjar 19:00 men kanske går tittar efter andra halvlek. han bor ju alldeles brevid.
skriver kanske mer ikväll hos baby.
puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0