hejhej

sitter nu på mitt rum med bror simonn. och josefin kom precis :) vi ska strax ner på stan, för de är tjejkväll. så vi ska möta min syster johanna och gå runt med henne ett tag, det har öppet till 10 ikväll pga tjejkvällen,  så jäkla nice!

har haft en jävulsk dag i skolan idag, var så jäkla sur och arg på allt så jag, josefin och soffan drog ifrån skolan 2 timmar före vi sluta, åkte ner på stan och då var humöret på topp igen. + så har jag käka kebab m.bröd så då blev de ännu bättre! vill inte ta vad som hände i skolan.. inget att snacka om! hih

nu ska jag fixa mig och sådär sen så cyklar jag och josefin ner på stan. efter all shopping så åker jag nog hem till andreas och sover. han ville ju så gärna det.
hörs imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0