this ain't your fall, why don't you listen? we're different that's all..

sitter nu med musik på hög volym..  har fått en ny favorit! en ganska så lugn låt med erik hassle, love it! kanske lägger upp ett klipp sedan. 

idag så fick vi reda på hur det gick på vårat matte prov förra veckan och jag fick G, skönt det! och sedan så slutade vi dagen med karaktär och vi gick hem 15:00.. eller jag och josefin cykla hem som ni kanske förstog. vi cyklar varje dag nu.. när vi skulle cykla ifrån skolan så skjutsade jag sanna och teo en bit eller sanna hoppa av interpool typ och josefin skjutsade sofia.. dom två hoppa av på stan, vi följde med teo för att han skulle hämta sin cykel vid donken så gjorde vi tre sällskap sedan, men teo svängde av vid vasa. :) och jag och josefin fortsatte hela vägen till sätra.

nu när jag varit hemma så har jag satt upp tavlan i mitt rum och hyllan som inte blev av förut.. har ätit god mat  också, kyckling, ris och currysås! så himla gott! och så har jag lagt ett nallepuh pussel med lillasýster på 250 bitar. tog ett tag innan vi fick ihop det. haha

senare så ska jag ut och springa med storebror.. härligthärligt! sedan ska jag in och titta på en film medans jag ligger i sängen och gosar med mig själv..? hah, nej inget perverst nu! hih
puss


4 dagar kvar tills jag fyller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0