dålig update, jag vet!

ursäkta för dåligt updaterande denn vecka + helg.
men jag har faktiskt inte haft nå lust att sitta vid datan,
finns faktitskt viktigare saker att göra..
men iaf.
ska iaf skriva lite om vad jag jort i helgen!

FREDAG:
fösrt var det skola, slutade runt
11
fick bara städa lite och så, fast jag och sofia ritadte klart våran vägg
och sen fick vi fika.  julmuat & pepparkaka
snälla lärare jovist!
efter skolan så åkte jag hem och städa mitt rum som såg förjävligt ut kan jag lova.
men har inte bilder på det. HAH
ni skulle sett. bombnedslag.se
när jag var klart med rummet så  smsa jag sofia och fråga om hon var sugen på och åka och sola
så hon hänka med mig, tog bussen ner på stan och möte upp henne och sen sola vi.
bär vi var färdiga så tog ja bussen hem, prata lite med mamma och så
sen duscha jag och fixa mig lite sen gick jag till treffen,  tittade påandreas match.
dom vann iaf med 13-8 trorja? kommer inte ihåg just ju! hiih
sen tog jag och andreas sällskap hem till mig. åt lite grann sen
skjutsa mamma hem oss till honom vid 23:30 nångång?
vi gick och la oss nästan på engång.

LÖRDAG:
 vaknade upp brevid baby.
låg och tittade på tv och mös i nån timme.
sen gick vi ner och åt frukost.
ensam hemma var vi också med vovven.
efter vi käkat. så gick vi upp och la oss igen
titta på tv och sådär bara.
gjorde inget speciellt heller på hela dagen.
vi skulle gått på bio med vi strunta i det.
ingen av oss hade lust senare på kvällen.
så vi gick upp till testebo ist och åkte skridskor. hihih
och sen tog vi en prommis med abba.
och när vi kom hem så var klockan runt 23:20 tror ja
så jag och andreas satt oss i köket och spelade lite kort
sen gick vi upp och la oss.

SÖNDAG:
vaknade brevid älskling idag
gick upp och åt frukost.
sen gick jag upp igen och looka lite i datan
sen klädde jag på mig och så.
så gick vi till bussen, han hade samling 13:00
så vi tog 12:28 bussen ner mot stan,
han hoppa av vid max ungefär
och jag fortsatte till stan och tog 2an därifrån.
när jag kom hem så ville mina små systrar att jag skullle följa med
dom ut och åka lite pulka o så i backen.
så jag var väldigt snäll idag  och gjorde det..
så var ute i nån timme iaf,  
sen när jag kom hem så gjorde jag nada, lire lite gta med lillebror bara
hahaha. hade så tråkigt så var lite bussig då med.
just nu så sitter jag bara här och väntar på att mamma ska komma hem med mat
blir pizza idag..
sen så kanske jag ska följa me dadde till hans mormor,
men är inte riktigt säker än om vi ska dit.
annars så kanske kommer han hit och sover! :)

just nu så
orkar jag inte skriva mer,
för det här blir ett ap långt inlägg i think.
men shit same
nu ska jag gå och vara social..

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0