JAG ÄLSKAR MIN ANDREAS HIRSCH!

vaknade upp brevid älskling runt 10 tiden idag, han ade ställr klockan på 10:00 för att han hade match,
gick upp och käka frulle,  satt mig sen i soffan och titta på tv.
och andreas gick och packa väska och så till matchen
felix kom och hämta honom vid halv 1 tror jag, för han hade samling 13:00.
jag klädde på mig så, pernilla med.. sen gick vi till testebo och tittade på olivers match ( andreas lillebrors kompis ). så hade vi abba the doggi med oss. så tittade på två perioder och sen gick vi en sväng och sedan hem igen. väntade då på philip och åkte o handla. sen hem igen hämta oliver och åkte till andreas match
tg - hofors/sandviken?.  tg förlora med 0-4.  höh looosers.  :) nerå. men gick riktigt kast för dom idag måste jag säga.träffa favortit godin på matchen med. han var inte med eftersom han fick hjärnskakning och så för nån vecka sedan.  efter babys match så åkte vi ut till hans mormor och åt middag. typ mossaka eller vad det nu hette. och åt efterrätt. mycket gott faktiskt. och nu är det så att jag verkligen älskar att vara ute hos hans mormor för hon är så störtskön lika så hans morfar! och det är så lugnt och skönt. man kan verkligen koppla av där ute.
nu kom vi precis hem för en stundsen.  kanske sover här ikväll med om jag inte orkar pallra mig hem. har ändå kläder, smink och så till imorn.
nu ska jag iaf snart kolla på tv. och fråga andreas om han har lust att hitta på något eller så.
skriver mera imorgon tror jag. orkar inte skriva mer nu..
puss


trötttjej.  har ingen bild på baby dock! SÅ SYYNd.
han vägrar vara med på bild.
denna bild är sisådär nån månad gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0