julbak!

som sagt. i skolan på både svenskan ocg engelskan så satt jag bara
och gjorde ingenting!  var ju klar med allt igår.
så fick sitta vid datan inne i studion och luffa runt lite.
men hellre de än att börja med en massa annat.
så det var ganska härligt iaf!
började med måleri idag på karaktären
tror det kommer bli skoj faktiskt.. det är ett av ämnena jag kommer att välja
men det blir snickare i förstahands val! lätt
det har intresserat mig mest.
slutade rint 15:00, tog bussen hem
no one home. så vänta på mamma och girlsen
dom var tydligen hos syster och hälsa på, eftersom dom små inte har
träffat alfons än. så dom var vädlrigt nyfikna på att få träffa honom.
dom kom iaf hem runt halv 5 trorja
det mamma ville ha hjälp med var att baka lite julgodis.
kanske inte det roligaste, men hjälpte till endå.
bakade  iaf knäck, smörkola, choklad kola, snickerskaka och dajmkaka!
mamma bakar vell nå mer sen nån annan dag.

jag är ruskigt trött just nu.
sitter och tittar på
oskyldigt dömd nu med mamma och rickard.
tycker den serien är så himla bra!
men ska titta vidare nu, sen gå och lägga mig tror ja
är ruskigt trött
imorgon har vi bara karaktär och matte som står  på schemat
så slutar runt 15:30 trorja.
skriver mer imorgon.

loveee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0