MOVIENIGHT!

vaknade upp hos älskling today!
vid ungegär 1 nångång..
låg kvar och mös lite, sen gick vi ner och åt frukost.
sen så gjorde vi nada, tittade bara på tv och så.
sen vid 5 trorja så tog vi bussen ner till stan, han gick hem till hans pappa
och jag tog bussen hem..
så jag kom hem runt 6, gick in till mamma och visade vad jag och adde köpte från gårdagen på stan,
jag köpte iaf , ett par yankiee (?) byxer till andreas och en tröja på hm, och sen så köpte jag en t-shit till mig själv från hm, och adde köpte två par jeans leggings till mig från veramoda.
eftersom vi inte hade hunnit köpt julklappar så greja vi det igår.
sen så ska jag få ett par converse av honom med. iaf vad han säger (a) hihi
men iaf. jag åkte hem och fixa mig och sådär titta på tv med mamma, käka och så.
sen så skjutsa mamma ner mig till stan igen, så möte jag upp, andreas,elin,adaam & julia
så gick vi på bio.  2012!  var faktsikt väldigt bra! har velat sett den förr men ingen har velat gått med mig.
fast jag hade helst av allt sett avatar men fanns inge platser :(
menmen..  och elin då, STORBÖLAN! hahha gullfia!
justnu så sitter jag hemma hos andreas hemma hos hans pappa på stan
sover här eftersom mamma inte svarar i telefonen!
får krupjuck på henne! hon kan aldrig lära sig att svara i telefon..
nu ska jag klä av mig, och krya ner till kojs.  och mysa lite med andreas!
puss



Kommentarer
Postat av: elinhirsch

HAHAHHAHAAH :D förlåt att ja tyckte den var sårlig. ihi. sööötis! den är ju kung och ja hade också velat sett avatar! men 2012 va ju skit bra:)

2009-12-29 @ 18:01:47
URL: http://elinhirsch.blogg.se/
Postat av: emelie lindblad

hahah. gullfia då! :)

jo jag tyckte den var skit bra jag med!

men nästa gång blir det avatar! :D hah

2010-01-03 @ 12:52:31
URL: http://elinhirsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0