sjuker!

vaknade upp brevid baby vid halv 12 - 12..
gick upp vid halv 2 och käka frukost.
jag fick sjukt ont i halsen igår och har det fortfarande idag, kan knappt svälja :(
gör så ont! så jag åt yogurt till frukost. lätt att svälja, tur de!
efter frukosten så gjorde vi nada, jag elin adde och julia satt och titta på tv i några timmar trorja?
sen gick jag in på andreas rum och ladda telefonen samtidigt som jag la mig ner och kolla på film på hans data.
"santa buddies" hihihih. i know lite barnslig men endå (a) den fick duga.
när det var 20 min kvar av filmen så ringde syster och fråga om jag ville med till köpis, och natuligtvis ville jag det!  så hon kom och hämta upp mig vid 5 halv 6 nångång. så åkte vi och hämta bror min och hans tjej på stationen och åkte hem till oss och lämnba dom samtidigt som vi hmta mamma och jag sprang in pch byte skor..
väl på köpis så köpte jag en grön puma tröja, as skön! och en tunika/klänning som jag tänkte ha på nyår.
och sen en tröja som går slutar vid midjan..  en svart, kanske kommer bilder sen. om jag orkar.
just nu så sitter jag och väntar på att andreas ska komma hit :)
han sover här tonight.

nu ska jag iaf gå och lägga mig, är så sjukttrött!
+ så ska jag knarka halstabletter..
just nu känns det som om jag kommer få feber också,
men fr se hur det blir med den saken.. jag vill absolut inte vara sjuk nu när det är lov och snart
nyår! blääääääääääääääääää
pussn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0