tisdag 8/12

idag så har  jag bara haft två lektioner
så är våra tisdagar för tillfället sen vi började.
men det kommer säkert att ändras på efter jul. piss!
men iaf. vi hade idrott och engelska
på idrotten hade vi skridskor, och det är ju hur härligt som helst.
fick lira lite match och så med grabbarna, men kan ji säga att jag är sämst! hiihi
åkte hem direkt efter skolan. är ganska slut. har varit det hela helgen +
dom här två första dagarna av veckan.
ikväll så ska jag stå i testebo kiosken.
kommer vell vara sådär kul dårå.
men får pengar för det. höh :D
ska stå där mellan 17:00 - 21:00
efter det så går jag nog hem till andreas och sover,
eftersom han bor så nära.

updaterar mer senare kanske
för ska duscha och så nu, ut med hunden och greja med!
så det blir antingen om jag hinner här hemma, eller ikväll hemma hos andreas!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0