tröttsam dag, men endå trevlig!

ja som sagt, åkte hem till andreas efter skolan åkte ej ner på stan och mötte upp hans mamma.
tog 3an direkt till strömsbro gick upp till honom käka och så
så kom han på att han hade 99e träning kl 16:00.
så han skyndade sig och byte om och cykla ner till testebo
jag skulle egentligen åk hem då. men vi bestämde att jag skulle vänta på han i en timme och
ta bussen tillsammans, men då kom han hem efter en kvart kanske. så det blev ingen 99e träning.
så då skjutsa pernilla oss, för adde lärde lämna sin back på nynäs och så skjutsa hon upp oss till mig sen.
mötte mamma och julias mamma madelene i dörren som skulle ner på ica och handla.
men då bestämde jag och adde att vi skulle ta 2an ner till syster och hälsa på, så
att han fick se alfons
som sagt jag har ju blivit moster. för er som inte viste! :)
hihihi
så nu sitter jag här. vi har fikat och greja och haft det mysigt bara.
andreas gick nyss till nynäs. han hade samling vid 7 nått tror ja.
så jag sitter kvar här. mamma kommer snart och hämtar mig och isabelle.
så får se hur kvällen slutar.
kanske skriver mera hemma ikväll, vi får se!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0