at school..

sitter i skolan just nu och har datakunskap. och vi håller på och jobbar med word. ska lära oss allt inom det. grundkurser och sådär. ahaha och ni ska veta vad våran lärare som heter anders sa när vi börja " okej då snuttisar, nu kör vi"  HAHA! jag dör.  ;) ska jobba nu med en del frågor som vi gör på word. man typ ska veta hur man gör en massa grejer och sådär.  slutar 14:35 alltså 2 och en halv timmes datakunskap. och efter så drar jag och josefin och solar en snabbis, sedan så kanske jag drar hem till andreas med han och emil. ska kanske göra en annan fripp på andreas.  :) 

hoppas ni andra haft ef bra dag? för det har jag och klaga på vädret kan man inte heller! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0