datakunskap..

sitter just nu i skolan och har datakunskap.. och gud så tråkigt det är!
och våran lärare är inte så mycket bättre heller.
men fick iallafall reda på vad jag fick på excel provet. och det var ett starkt VG på gränsen till ett MVG. stolt faktiskt! men han skulle se hur det gick på word-provet som vi kommer ha någongång efter påsk. 
hur mina kunskaper är på det. så då kanske det blir ett mvg på excel med. wiho

gick till skolan idag som ni ser, och mår mycket bättre idag än vad jag gjorde igår.. men har fortfarande lite ont i huvudet.  men halsen är bättre. ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, inte göra så mycket antagligen. men ska vara med andreas iallafall. han sover hos mig tror jag,  he said so yesterday.

nej nu ska jag hänga med mer på lektionen och arbeta. skriver mer hemma eller imorgon.



updt: slutar nu för dagen, så himla skönt.
yey!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0