كنت أفضل وجود!

hemma nu efter solning och hem cykling med josefin.  vi började cykla idag till skolan och kommer fortsätta så framöver! verkligen härligt att cykla i det här vädret. kanske ska ta en cykeltur hem till andreas om en stund ska lämna hans dator och sådär? fårse om jag sover kvar, miss his body around me..  det blev ju inget att åka hem till honom efter solningen.  och hoppas dom inte har fixa hans frippa utan mig om det nu blir av idag. haha! han kommer bli så gullig så!  om det blir nå så ska jag givetvis ta en bild på honom om jag får och lägga upp!

när jag kom hem så hade mami köpt pizza så jag åt det för en stund sen och tog en glass på det till efterrätt. sjukt att jag blir mätt på bara 3 slizar (?) haha ingen aning om hur man stavar. och nu sitter jag här och fundrar på hur jag ska få med mig alla andreas och mina saker på en cykel utan pakethållare? aja jag får klura ut det..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0