påsklovet slut och då är det bara att ta tag i allvaret again..

sitter i  skolan nu, blev inget skrivande igår då jag inte hade någon lust.. så istället fixade jag på mitt rum, satt upp spegel, tavla och lite annat så städade jag lite grann.. och var med andreas så klart!

om 15 min har jag svenska fram till 12:50 och där efter slutar jag. men ska gå bort till p7 då jag ska hämta min mattebok, för jag har omprov på onsdag.. blä! :( haha, ig på det också kanske? nejnej nu får jag skärpa mig! men inom det område vi hålelr på och arbetar med nu är inte min starka sida..  när jag vart på p7 och hämtat boken så åker jag nog hem. tror jag ska ut och springa senare? blev riktigt sugen på de nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0