SÄLEN HERE WE COMES!

sista inlägget innan jag åker till sälen. sitter hemma hos madeleine nu, håller på och hjälper henne att packar och tar hand om alfons.  jag struntade i att gå till skolan idag. sjukanmälde mig och åkte hit istället. tyckte inte det var någon idé att åka dit pga att vi åker till sälen vid 2. och då ska jag ju hem innan och hämta och packa klart mina saker. så tyckte det var bättre att vara hemma :) andreas ska ju med, men vi kommer inte kunna åka i samma bil. så vi åker i olika bilar. tråkigt! men shit same vi ses ju där uppe.. inge mer med det.  jag åker med min andra syster johanna och andreas åker med madeleine och niklas.

skriver kanske mer därborta. andreas skulle ta med sin dator så kanske bloggar ifrån honoms. är ruskigt tagg på att åka iväg nu. hihih



     ╔═══╗ ♪ 
     ║███║ ♫
     ║ (●)♫
     ╚═══╝♪♪
musiken på högsta hela vägen fram.
kan inte bli bättttre!
hörs! puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0