skolan nu

har svenska just nu, jobbar med ett tal jag ska utföra nästa vecka. kommer inte gå bra hatar, verkligen hatar att prata framför klassen. men som tur är så kanske jag och några tjejer till ha en liten grupp och prata i. blir nog prrima då ska ni se! idag så slutar jag vid 3, men har omprov i matte som sagt så ska ha det 15:30 i aulan. och inatt/imornbitti kl 05:00 så åker vi till trysil med skolan, så himla härligt. längtar! och jag har inte stått på brädan sen förra året, får se hur det går med de.. har bara inte blivit av att åka iår. men ska bli skit kul att komma iväg iaf, och nästa vecka så ska jag till fjällen. ännnu bättre!

nej nu ska jag fortsätta. skriver mer senare hemma, då jag packat klart allt och sådär. ska kanske sova hos josefin med eftersom jag ska åka med henne till skolan inatt så kanske de är lika bra? :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

klart du ska sova hos mig! :D

2010-04-14 @ 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0