my day, today..

nyss hem kommen från en cykeltur med simon, först så gjorde vi sällskap med josefin hem och sedan så cykla vi runt lite och snacka och sådant shit, syskon emellan.

var på stan idag med mina friends josefin, sanna, kajsa och sofia, hittade en del jag vill ha, but no money :( men på fredag så rullar dom in! hitta en skjorta som jag helst vill ha så ska köpa den direkt! hihih. och inte nu på söndag men nästa så fyller jag år.. men det är ju som sagt på en söndag och det är ju ingen höjdare. har önskat mig en massa present kort och sådär.. men jag fick pengar till ett par nya skidor som jag köpte i sälen så det kan man säga är en present ifrån mami. men kommer nog få något litet ändå :) firade min syster idag också med släkten, men jag firade ju henne som sakt i sälen på hennes real birthday 24 april alltså i lördags. och kan säga att jag hade riktigt kul i sälen för er som undrar. mycke gott folk och allt var perfekt!  kunde inte bli bätre alltså! berättar mer om sälen och sådant senare i ett annat inlägg. för orkar inte ta det nu för är alldeles för trött för det..

imorgon så ska jag inte vara i skolan förens kl 12:10 för jag har egen planering på idrotten så ska ut och springa med josefin och kanske sofia får se om hon tar sig till sätra och springer med oss i elljusspåret. för hon tyckte vi kunde komma ner till tan och springa i boulongern (?) hah. men det har jag ingen lust med.. närmre hem här till att duscha och har alla mina saker så slipper att packa med mig, och det är ganska drygt eftersom jag & josefin cyklar till skolan.. :)

nu ska jag pallara mig till sängen och kika på lite tv..  :)
godnatt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0