when i get older i will be stronger

kom precis ut ur duschen och ligger nu i min säng och skriver detta..  innan så var jag ute och åkte med syster och bror då simon övningskörde :) andreas var här innan med men han åkte till erik för en stund sedan.

igår så bytte jag rum med mamma, haha. har mycket mindre rum nu men det är skönt, har inte alls lika mycket möbler och så.. och kan ha mer ordning på grejerna såhär. men får se om jag byter tillbaka en vacker dag då jag tröttnat på att ha det så litet..  :) rummet är inte helt klart än för ska sätta upp två hyllor på väggen och en stoor tavla + speglar, sen blir det nog prima!

nej nu ska jag kliva upp och ta och hjälpa mami med maten. undra vad det blir, jag ville iallafall ha korvstroganoff och makaroner. hem gjord korvstroganoff är super gott! mums. skriver mer senare så jag har tid och lust.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0