hemma nu

eller ja.. kom hem igår, vid 10 tiden på kvällen och hade då ingen vidare lust att blogga :).ti är nu hemam hos min baby, vi åkte direkt hit igår eftersom han skulle jobba idag så sov vi här.  stockholm var underbart! och det regna inte en enda dag som dom hade sagt på vädret, haha! NI SUGER!  det var faktiskt sol både lördag & söndag! men det blev ingen grönalund för de. var på stan i några timmar på lördagen, hitta ett plagg som jag köpte inne på weekday, hitta också inne på monki och fler, men ville vänta och känna efter. skulle löpt dom igår, men kom aldrig till stan nått så får bli en annan gång, var och titta på niklas igår när han tävlade med sin minibil, (typ radiostyrda bilar, fast  baa går mkt fortare osv..) var även till barkaby igår, men där fann jag bara  ett par skor som jag köpte, bilder och sådär kommer senare. 

funderar på om jag ska gå och köpa en ben&jerry? blev plötsligt skit sugen på de nu! skulle sitta fint med en sån nu, med phish food! någon som smakat den? rekomenderar den verkligen, jag gillar den skarpt! hhiih 

  



dagens outfit och face look kommer upp senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0