söndag 21/2

imorse vaknade jag brevid älskling, jag gick upp vid 08:15 eftersom jag skulle vara på testebo 09:00 älskling sov vidare, han vakna inte ens av att jag gick upp och märke säkert inte ens att jag gick. haha!  vart på testebo till 13:30 och gick sedan hem till andreas igen, fast då var jag ensam här hemma..  han hade åkte på match i hofors. så satt här ett tag själv och titta film " i see you" hette den.. och sedan kom pernilla hem. så då tog vi en långpromenad runt strömsbro och sådär. faktiskt ganska skönt att komma ut sådär men svin kallt var det! fyfy..
nu mot kvällen så har jag och pernilla käkar revbenspjäll och pomefritts (?) och bearniesås.  och hur gott var inte de?` jo ap gott så klart!  hah. :)  andreas kom hem när vi käka, men han hade ätit max så han var inte nå hungrig. för en stundsen så kom emil hit, så andreas och han sitter just nu och spelar nhl och snart kommer erik hit också. dom ska med sova här, för imorgonbitti så ska dom titta hockeyn som börjar 06:00.. förstår mig inte på dom. haha! själv så kommer jag nog inte titta, tänker ligga och sova ist ja! mmmmhm.
kvällen kommer säkert bestå av massa kortspel och massa mys.
ne nu ska jag inte vara osocial nå mer. skriver mer imorgon + så orkade jag inte skriva igår. höh
puss och godnatt bloggen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0