30 juli 2010

godmorgon!  sovit gott? det har iallafall jag gjort, i min favorit famn! ♥
har precis ätit frukost, och nu har jag bänkat mig i sängen igen! men ska strax gå ner och dsuscha.. och fixa mig lite grann, åker till stockholm idag, och är kvar där tills på söndag. åker dit med min syster och hennes kille, lilla alfons och min babyboy! (andreas).  ska bli jätte mysigt, vi ska bo i niklas (systers kille) brors lägenhet, för hans bror är på gotland där deras familj har stuga.. men jaja tillbaka till de viktiga, lägenheten ligger nästan mitt i city så det är jäkligt bra, jag och andreas funderade på om vi skulle ta en liten runda på stan imorgon? det värsta är ju att d et ska regna hela helgen, för vi hade tänkt att vi kanske skulle gått på grönan nån dag, men det ser inte så ljust ut.. vi åker när andreas slutat jobbat, så det blir någongång efter 3.

nej nu ska jag ner och duscha, kanske kommer något inlägg i sthlm. men förvänta er inget. ahah! men får önska er en trevlig helg iallafall! :) puss!

 

 




bilder på mig ifrån i förrgår, har mittbena ifall de inte syns. hade öven mittbena på min lillasyters födelsedag, men då hade jag luggen åt sidorna i hårspänen ifall ni fårstår hur jag menar? hah.. min lillasyster fyllde den 27/7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0