godmorning sunshines

ligger nu i min säng och är nyvaken, ska strax gå upp och duscha men ska först fylla på ipoden med ny skön musik! ska ju till söderhamn idag med sofia, vi ska till hennes stuga där och de kommer bli stek som fan, ska ligga och steka hela helgen, åka ut med båten om vi kunder och lyssna på skön musik. tjalalal härligt! + så slipper vi den här bondehålan ett par dar! 

gick upp med min solstråle imorse så att han skulle komma iväg till bussen. alltså 06:40 gick vi upp och han tog 06:50 bussen ifrån mig. stackarn som måste gå upp så tidigt men han får njuta av en dag i huvudstaden iaf! själv så slängde jag mig direkt i sängen när han dragit. hahaha!  tröööööttt..

men nu ska jag kliva upp, packa väska, fixa ipoden, duscha, ner på stan fixa ny bikini och sedan blir det söderhamn.  bli kanske ett inlägg innan jag sticker, men om inte, byebye! :)

HERO OF WAR - RISE AGAINST


verkligen älskar dennna låt! den följer självklart med i ipoden till söderhamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0