onsdag 9 juni

sitter i skolan och har svenska/engelska nu.. har precis varit ute på tipspromenad med klassen, runt om i gamla gefle.. så tråkigt! boooooring. och nu sitter jag och gör någon enkät(?) om svenska och idrott.. aja, har karaktär senare då jag inte heller har så mycket att göra.. så får förhoppningsvis sluta tidigare (y)

när jag slutat så ska jag dra och fixa sommarjobb.. lite sent ute i know men jag har sökt tidigare och inte fått något så nu är jag helt besatt av att få något.. vad som helst, haha kommer väl få bli max eller donken till slut.. men ska snacka med dem på brända bocken först..  :)

senare så ska jag hem till sofia och äta mat med hennes mamma och janne.. ska få dom efterlängtade köttbullarna som janne gör, så fruktansvärt goda! hihi.    nu ska jag inte skriva mer sitter mest och flummar. haha! vi hörs. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0