sex and the city 2

hemma nu från skolan, fick sluta mycket tidigare än vanligt idag! vi började våran sista lektion 12:10 och den skulle hålla på till 14:35 men jag och tjejerna fick gå efter att våran lärare tagit frånvaro på oss.. härligt! om en stund så ska jag ner på stan och möta upp en vän och lämna en grej, sen efter så kanske jag drar och gymmar med sofia? men får se hur de blir med det.. ska smsa henne och fråga strax!

igår blev det inge mer inlägg pga att jag var så yr och trött i skallen, jag var påväg att börja skriva men blev inte så, loggade ut och stängde ner istället helt enkelt och la mig ner i andreas knä och låg och tittade på när han spelade fifa.

ikväll så ska jag på bio med min syster johanna, vi ska titta på den efterlängtade sex and the city 2!! men vet inte om jag är så sugen längre att se den? alla har gett så dålig kritik om den, men är det någon av er som har sett den och vad tyckte ni? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0