if you could understand?

godmorgon eller god eftermiddag, eller vad säger man?! ;)
gick upp runt halv 1-1 låg kvar i sängen ett tag och busa med philip och andreas, haha.  åt frukost vid 2 och sedan gick jag och andreas och duscha. stod nog i duschen 40 min? så jäkla skönt!   andreas åkte nyss ner på stan och möte upp erik och vivi, han skulle knäppa kort och sådär eftersom man måste ändra mopedkörkortet. så han åkte ner och gjorde det, så nu sitter jag helt själv hemma hos honom, för philip åkte hem till thomas idag (hans pappa).  så skrev nyss ett sms till mami och frågade om hon kunde komma och hämta mig, men dom skulle precis äta och sedan få besök så får väl vänta till senare då så hon kan hämta mig.. 
får se vart dagen tar vägen, liksom hela dagen har ju nästan gått åt redan?  ochdet här lovet har bara blivit bort blåst som med vinden,  det är redan onsdag? imorse så trodde jag det var tisdag med philip fick rätta mig och sa att det var onsdag. sjukt hahh.  glömt bort vad det är för dag redan.. 

kommer en snabb bild på mig med. höhö
helt osminkad och världens fluff på håret. efter som det är jätte lockigt efter jag duschat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0