rit- och kartläsning

ja som ni vet så går jag ju byggprogramet på polhemskolan, och just idag så har vi rit - och kartläsning, ska börja med det nu rättare sakt eller har gått igenom en del.. slutar 15:00 så har inte så långt kvar, och ska fortfarande som sakt hem till andreas när vi slutat och hämta mina grejer. och sedan home to me, och jag har ingen aning om var jag ska göra idag. julia kommer ju som sakt kanske, men ska nog gå ut på en prommenad med josefin senare ikväll runt sätra.  :)


hitta en jätte gammal bild sedan jag gick i 8an
på skol-datan.  buhuu när jag var blackhead. funderar om jag ska färga
det mörkt igen eller ännu ljusare vad jag hae nu..
vad tycker ni?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0