I got 99 problems and they all bitches

var ner på stan för nån timme sedan med pernilla och philip, köpte nå softairgun (?) kulor till philledill.
så käka vi på subway också. blev en macka med kyckling  bröst för mig, och den satt som ett smäck!
gud så gott det var.  men kom hem för en stund sen så då ringde jag andreas för han ville att jag skulle ringa då, för jag skulle packa en väska åt honom till träningen, som pernilla då åkte och lämna på nynäs samtidigt som hon åkte och handla.  när hon var borta så kom andreas mormor och morfar hit, och gud då jag tycker om dom!  om jag skulle få önska nånting så skulle jag önska att min mormor var som hans! ohyes!  just nu så är jag hemma ensam med philip för andreas mormor och morfar och pernilla åkte och lämna in pernillas bil på lagning så dom var tvugna att skjutsa.  så jag sitter här och dricker te med smak av blackcurrant, och lyssnar på musik och tittar på simpsons samtidigt, finns inte så mycket annat att se en vardag. men funderar på om jag ska lägga mig ner och titta på avatar, för den är ju så jäkla bra, wohoho! 

får se vad jag hittar på iaf.  ska umgås med andreas ikväll när han kommer hem ifrån sin träning förhoppningsvis iallafall! myspys.


haha, mina risiga naglar jag målat själv i söndags..

en trött och osminkad emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0