you can't play on broken strings

kom hem för en stund sen, men har hunnit att äta och sådär nu innan jag satt mig här.
idag så åkte jag med josefin hem för hade verkligen ingen lust att åka hem.. vi gjorde inte så mycket, satt och snacka en heldel, tittade i gammla skolkataloger, spela kort och jag busade lite med hennes lillebror lukas. vid 7 så föjde hon med mig på vägen hem, blev en promenad. jag gick in lämna väskan och sådär och följde sedan medd henne till macken för att josefin skulle fylla på mobilen. och sedan gick vi hemmåt mig igen och hon fortsatte hem.  blev inget driver för min del idag.. får ta det antingen imorgon eller nästa vecka! :)

imorgon så slutar vi 13:00 så himla skönt, har varit så jäkla tött denna vecka eftersom man vände på dygnet på lovet. har haft jätte svårt att somna på kvällar och inte kunnat stigit upp i god tid, och bättre bir det inte av att man måste lägga ner en massa tid på att välja vad man ska ha på sig och såna saker heller. imorgon efter skolan så ska jag, josefin och sofia åka och träna. behövs!!

just nu så sitter jag bara och hoppas på att andreas kommer hit och sover, han sa att han kanske skulle komma. men det tror jag ej att han gör. ååh, saknar han såååå! även fast vi ses varje dag i skolan, men det blir inte riktigt samma sak.. vi pratar inte så mycket i skolan och undviker varandra lite grann.. eftersom vi inte ska trötta på varandra och sådär..  men men, jag hoppas han kommer hit iaf!

tror jag nog ska lägga mig och titta lite på tv nu snart, är så himla trött.. + så har jag suttit framför datorn hela dagen i skolan eftersom vi haft rit- och kartläsning. så det räcker för min del idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0