bowling

kom nyss hem ifrån bowlingen, var väldigt trevligt förut ibörjan då det blev lite tjaffs mellan mig och andreas.. men det löste sig, och jag spelade verkligen skit då i början och var helt oseriös bara för att jag var lite sur! men vi spelade iallafall i 2 timmar, och det blev 11 serier. både jag och andreas fick över 1000 poäng, ganska så nice men känner att jag kunde gjort bättre ifrån mig i början menmen!

strax så ska jag äta middag med familjen + andreas om han hinner komma tills dess annars så får han äta sen. det blir iallafall entricote (klaga inte på stavningen för jag har ingen aning om hur de stavas? hihi) det är iaf kött som ni kanske vet, till det så blir det potatisklyftor, vitlökssås och en till sås och sallad, mumsigt! 

ikväll så ska jag ligga och mysa med min baby ♥. kanske kika på någon film eller sådär! kanske kommer ett inlägg senare, beror på om jag orkar eller inte!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0