datakunskap..

sitter i skolan just nu och har datakunskap, har ingenting att göra nu för att jag är klar med allt.. så därför jag sitter här och skriver lite, började 08:30 idag och jag gick upp 10 i 8, härligt haha

idag så slutar vi väl vid 3 eller 4 nångång? har så sena dagar ons-tors-fre.. jobbigt är det men det är dom dagarna som vi har det bästa ämnet hela dagarna. KARAKTÄR!! då vi får bygga och allt sådant.

nej nu ska jag hitta på nått annat att göra på datorn, harinte så mycket mer att skriva nu.. förutom att jag har gjort en powerpoint om rihanna nu på datakunskapen, eller blev typ klar förra gången. har lagt in massa bilder och lite text, inget som vi ska redovisa för klassen eller något. var bara ändå för att våran lärare skulle se vad vi kunde.. :)  vi hörs senare! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0