don't bring flowers after i'm dead

kom hem för ca en timme sedan,  har varit och bowlat med andreas, erik och vivi! och kan säga att det gick riktigt dåligt för mig.. buhu haha!  jag nästan var löjligt dålig idag. aja får skärpa till mig till nästa gång! 

idag så slutade jag före lunch i skolan, så då tog jag och josefin cyklarna ner på stan och kika runt lite.. hitta en massa fint men blev inget köpt. vi kom hem vid 2 och då börja vi storbaka hon, jag och simon. efter som jag fyller år på söndag så kan det vara bra att ha lite fikabröd? ;)

vet att jag inte bloggar på mer än en vecka.. men jag har inte haft lust, har varit sjuk och sådär.. och i helgen så var jag inte alls på piggaste humöret heller. + så oroade jag mig för andreas då han var ganska dålig.. han låg från torsdags förmiddag till igår förmidag i sängen bara.. han åt ingenting kunde inte få i sig något. han åt ingenting på hela torsdagen, och sen på fre och lör så åt han endast frukost.. och igår åt han bara middag på kvällen  :/ men idag så mådde han mycket bättre! men ska skärpa till mig nu, börja skriva ett inlägg om dagen iaf. men vi får se hur det blir med det.. jag kan inte lova någonting.

nej nu ska jag krypa ner i min sköna säng och titta om det finns något att se på tv! imorgon så sover jag fram till 9 halv 10 och tar en joggingtur med josefin därefter och sedan börjar vår lektion 12:10 och då har vi datakunskap..
och kanske har vi prov inom datakunskapen på torsdag men jag vet ej än. för jag har inte varit med på två veckor där..

godnatt sweetloves.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0