I wanna be a billionaire so frickin' bad.

wiiiie! jag som har velat gå på premiären av the last song hur länge som helst så har världens bästa sofia köpt biljetter? i'm sooo haaappy right now! okej om de är miley, men filmen verkade skit bra ifrån första stund jag såg den på reklamen på tv. så detta blir som en tidig present åt mig eftersom jag fyller på söndag!  haha guuud. jag trodde inte mina ögon när hon hade skrivit de på sin blogg.. hihi så nu är jag glaaad! tanks soofy! i love u

blev inget ut och springa med bror.. jag som var så tagg, men shit the same! imorgon så börjar vi 10:00 och jag cyklar som vanligt. går mycket fortare än att åka buss.. så smidigt också! ska hämta upp sofia på morgonen med, så när vi börjar har vi datakunskap och har då prov i word.. får se hur det går men känner mig ganska säker. inte så svårt direkt!

ne nu ska jag stänga av och ta mig en kvällsmacka och krypa ner i sängen. 
vi hörs imorgon! godnatt babe's
♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0