måndag 31/5

sitter nu i skolan och har svenska.. men vi har inte så mycket att arbeta med, bara rester man har att göra.. jag har bara en grej jag måste titta igenom sen är jag klar med all svenska! riktigt skönt..
slutar efeter denna lektion, alltså 12:50 har en och en halv timme, de är inte okej!  men efter jag slutat så ska jag köpa gymkort. det är ett måste idag, eftersom det inte blev något i fredags då det  var stängt..

helgen har varit helbra, men dock så har jag inte skrivit något här i bloggen.. i lördags så var jag på min systers kille niklas överaskningsfest, var jättre trevligt och mycket folk och han blev jätte överraskad, han fattade ingenting hahahah! jag och andreas kom hem ca 01:30.. var dö trötta men var tvugna att vara vaken till simon och josefin kom hem för simon hade inga nycklar med sig.. smart as!

aja, helgen var iaf lyckad. igår så hjälpte jag andreas med hans rum och möblera om och fixa till! ska måla om där uppe nån dag också.  efter jag köpt gymkort och de, så tar jag min cykel hem till andreas! :)
puss ♥


har denna t-shirt på mig idag till ett par jeans och ett par låga marinblå tyggskor,
 men dock ingen halsduk och ej lockigt hår, platt uppsatt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0