lose control

har nyss ätit lunch med bror, han är påväg till skolan nu.. och jag är hem kommen ifrån skolan redan, var i skolan mellan 08:30 - 09:30 fick sluta efter provet, som inte alls gick nå bra! hah.

senare så ska jag åka och sola med josefin en snabbis, bestämde de på bussen hem.. och efter det så åker jag hem och duschar och sådär sen så ska jag åka och bowla med andreas. han får verkligen inte nog av allt bowlande, men det är ju kul som sagt!

ikväll så sover andreas hos mig. och det blir ju inte så mycket inlägg när jag är med honom, för då han man ju inte så mycket till lust att sitta vid datorn. men kommer nog ett kort inlägg senare skulle jag tro! nej nu ska jag gå och skicka iväg ett sms till josefin och fråga när vi ska dra, tar nog cykeln ner på stan!
puss ♥


Kommentarer
Postat av: jossan

Ful bild på mig :O

2010-05-19 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0