vanilla twilight

sitter just nu och överför bilder och musik till datorn ifrån mobilen.. har ju lånat andreas mobil, men nu ska han få tillbaka den så ska jag börja använda min htc igen..  :)

idag så hade jag min första lektion 12:10 och slutade redan innan 1 så då cykla jag och josefin hem till henne och käka lite smått och sedan cykla vi ner på stan igen för jag skulle bowla med andreas och erik  14:00 today again.. andreas var sugen på de även fast dom 2 bowlade i 3  timamr igår? haha idag så bowla vi 2 timmar jag kom på andra plats.. hiih erik vann förstås,  (kungen) som han själv kallar sig.

efter cykla vi hem och jag gjore mat åt mig och min bror, medans vi käka så satt vi vid tv'n och glutta lite. sen så höll jag på att somna i soffan.. inte bra eftersom jag skulle fixat med mobilen förut idag. men installation grejen från skivcan fungera inte men fick de att funka för ett tag sen, därför jag sitter här nu. andreas kommer om ett tag och ska hämta mobilen och jag är bara på låt 23 av 125 och det går skit segt.. samsung vettni.

nej nu ska jag inte sitta här och skriva mer.. kanske följer med andreas hem senare och sover kvar där :) vi kommer typ inte ses något på hela helgen eller sådär för han åker iväg. :( + så är han itne hemma på min födelsedag. buhu..

skriver imorgon om jag har tid&lust.. :)
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0