bowling tonight!

sitter hemma hos andreas pappa nu. vi blir här ikväll jag och andreas :) senare så ska vi gå och bowla vid 7 med hans pappa, marie, elin och adam! så bli roligt. jag som suger på bowling eller vadå? får se hur de går sen då. hahah!  efter bowlingen så ska vi gå hem och äta tacos, kanske hur gott som helst och kanske de bästa man kan äta? älskar det! hih 

just nu sitter jag och tittar på runt på facebook och tittar på förkväll. gud så jag ogillar det programet. helt onödigt?  men orkar inte byta kanal tyvärr..  blev ju iaf någonting gjort ikväll iaf. men endå ganska lugn? nice! nu ska jag titta vidare.  skriver kanske mera ikväll, om hur dete gick på bowlingen.
ha en bra dag/kväll allihopa!  ♥
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0