so happy i could die..

är nyss hemkommen ifrån syster då vi har haft det lite mysigt med bad&bastu! vi har suttit med ansiktsmask och hårinpackning och gud så skönt det är att bara ligga och koppla av i en bastu och ligga och snacka massa trams med big'sis!

just nu sitter jag här på mitt rum i mörkret och har en sovandes lilla syster brevid mig i sängen och tittar på tv, men finns inte så mycket att välja mellan,  inte mycket bra idag. var ju lyxfällan alldeles nyss, och shit paret som var med gjorde av med 100 000 lökar i månaden? och dom känade lite mer än 60 000 kr i månaden tillsammans. men aja shit same.  nu vet jag ej vad jag ska göra.. vill att andreas ska komma hit och sova med mig, men han ska stanna hos erik.. buhu! men vi ses ju imorgon igen iallafall.

ska nog ladda ner en film eller titta om jag har någon annan bra film på datorn.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0