the day after tomorrow

på torsdag så åker jag till lindvallen i sälen. kommer bli hur nice som helst! åker med mina storasystar johanna och madeleine och mångamånga fler + min söta lilla andreas! :) ska bara vara där mellan tors-sön så blir en liten tripp och jag hoppas på bra väder då solen är som bäst där och man blir brun! men vädret såg inte så lovande ut idag när jag tittade på tv4 nyheterna.. men ska bli skönt att komma bort och tillbringa det med dem bästa! ska åka en massa bräda, men ska också vara lite barnvakt åt sis då hon har alfons som ni vet? när dom drar ut på kvällen så stannar jag och andreas hemma och passar sötnöten!  som sagt det kommer bli nice!

 
kanske världens största snögubbe?

kolla lillkillen? haha ganska så stor snögubbe ändå va?

alla nedfarter och backar i lindvallen. hoho bara längtar till jag får glida ner där!


nej nu ska jag sova så jag orkar upp till skolan imorgon..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0