helgen!

hejhej.. har precis städa andreas rum, såg helt förjävligt ut. och gullig som jag är så städade jag åt honom nu när han åkt på match! :) snart så ska jag gå och duscha, men ska skriva lite om helgen först.
fredag:
i fregdags så stod jag i caféterian på testebo mellan 17:00-21:00 andreas kom och och hjälpte mig den sista timmen och så hjälpte han mig att städa efteråt.  sedan gick vi hand i hand hem till honom.
satt oss och spelade lite kort och sådär.. sedan gick vi upp och la oss vid 12 tiden.

lördag:
igår så vaknade jag och andreas vid halv 12, klev upp efter 1..  åkte och hämtade abba med pernilla och sådär, när vi kom hem så spelde vi lite kort, höh våran hobby (y)!  nerå men efter det så gjorde jagoch andreas iordning mat, för pernilla och philip åkte ut till andreas mormor och käka och så,  och så skulle dom sova kvär där.  men iaf, efter att vi käkat så la vi oss och tittade på film vete tusan vad den hete, typ every teen fucking eller något sådant haha! ^  sen så ringde mamma och kändes som om jag satt och prata med henne i hundra år, och jag satt typbara och sa mh,ah,mh,ah osv.  haha till slut så blev jag på dåligt humör pga henne.
och så efter det så började jag och andreas tjaffsa också och jag kände verkligen inte för astt bråka med honom så jag tog mitt pick och pack och gick till bussen, fast jag åkte aldrig, satt ute i en timme sen gick ajg tillbaka, så var det lugnt sen..  efter 8 så kom erik, vivi, martin och bella och förfesta lite här.
jag var inte på humör just då när dom kom så jag satt uppe på addes rum,  eftersom jag itne hunnit fixa till mig och sådär så ville jag inte gå ner, så var där uppe ett tag.. sen precis när jag skulle gå ner så möte jag vivi och bella i trappen, dom hade tänkt gått upp till mig och kolla vad jag gjorde och sådär. och undra vrf jagi nte kom ner,  allt hängde inte på att jag inte var fixad och så det var en grej mellan mig och andreas också...
men till slut när jag kom ner så hade jag jättte trevligt iaf.  dom skulle sedan vidare ner på stan och sådär jag och andreas skulle egentligen inte hänkat, eftersom han hade match idag. men vi bestämde oss att vi skulle ta 10 i 12 bussen hem,  så det inte blev så sent.  jag blev lite sådär packad.  kissade 5 gånger på 1 och en halv timme ungefär (y) great! hAHAH.  kvällen var faktiskt ganska bra till slut, även fast det var en b-fest som sög och en annan fest som vi inte fick komma in på pga för mycket folk, även fast det var en kille på bygg som kände igen oss bjöd in oss.. så sjukt fult, hah.. träffade nujen m.f höh!   men iaf, alla åkte hem med 23:50 bussen, erik och vivi till vivi trorja.  och jag, adde, bella,martin och elin tog 3an till strömsbro.
jag och andreas sprang nästan hela vägen ifrån bussen hem till honom för att båda var så sjukt pinknödiga!
väl hemma så somnade vi nästan direkt. eller iaf jag.
idag så hade jag tänkt gått på andreas match, men blev ej så nu. den börjar 15:00 och ni ser ju själv vad klockan är när jag gör detta inlägg.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0