"farsan"

sitter här med en kopp te och en macka.. har lite små mysigt för mig själv här.
bion var slut runt 23:30 mamma kom och hämtade mig då. och kan säga att filmen var riktigt bra, och jag skrattade utav fasiken, hahaha! riktigt rolig han den där "farsan" (Jan Fares) speciellt då han bryter lite på svenska. filmen hade ju premiär här i gävle igår så det var en hel del folk där i salongen också.
så det vart mycket skrattande iaf. och jag blev på mycketmycket bättre humör också, och utav att träffa andreas!

ne nu ska jag inte skriva så mycker mer..
är faktsikt ganska trött, då jag inte sov så mycket inatt.
jag, andreas, björn, cristopher, erik och vivvi drig till max vid 1 igårnatt lär väl skriva så nu eftersom man kan säga att det är söndag nu då jag skriver?!
och sedan när vi kom hem så satt vi uppe och väntade på att nhl- matchen skulle börja..
och kan säga att jag gick och la mig efter halva perioden i tredje, och då följde andreas med också.
erik och vivvi sov redan, men björn och cristopher hade tredje världskrig, låg och brottades och höll på..
barnsliga typer det där.  nejdå. men hade en trevlig kväll/natt med dom iaf.

nu ska jag äta upp och sedan gå och tvätta av mig sminket, borsta gadarna och sedan krypa ner till kojs.
verkligen längtar efter sängen nu!
godnatt!♥


jag idag..

föresten vad ska alla göra på alla ♥-dag?
själv så ska jag försöka umgås så mycket med andreas som helst!
men han har ju match och sådär så får se hur mycket mys det blir!
vi gick iaf på bio idag ist för imorgon.

Lars Michael Andreas Hirsch, finns ingen bättre än dig!
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0